CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Skargi i zażalenia - skarga na admina "minivrd"
[c4]Sito - Wto 26 Kwi, 2005 23:37 Temat postu: skarga na admina "minivrd"Czesc, chcialem zlozyc skarge na admina minivrd - ma jakis kompleks wyzszosci co chwile pisze na ekranie jakies wiadomosci do wszystkich ale nie o to mi chodzi
KICKOWAL MNIE 3 RAZY NIE WIEM CZEMU!
zadalem mu to pytanie 5 raz i odpowiedzial ze za rush
A JA WCALE NIE RASHOWALEM!!!
gram w csa od 4 lat i wiem jak nalezy sie zachowywac i grac ale ten typ przechodzi sam siebie
teraz jak tylko wchodze na serwer to dostaje kicka od niego
nie moge sobie nawet pograc(a nie ukrywam ze wasz serwer jest super i lubie tam grac)
ZROBCIE COS Z TYM TYPEM PROSZE
gram na ksywie Sito lub [c4]sito
;[;[;[;[
[ Dodano: Sro 27 Kwi, 2005 00:45 ]
nie zdziwie sie ze zkikowal mnie dlatego ze zostalem sam na 3 kolesi z jego teamu i ich zdjolem headami...
to porzepraszam ze tak gram^^ritarded l. - Wto 26 Kwi, 2005 23:54 ale to nie jest admin ????????????????.:Solid_Snake:. - Śro 27 Kwi, 2005 00:17 Ok, sprawdzimy logi ale musisz nam chociaż przybliżona datę zajścia podać.Anonymous - Śro 27 Kwi, 2005 02:41 hmm nie przypominam sobie, żeby u nas był jakikolwiek admin z nickiem minivrdbukers - Śro 27 Kwi, 2005 06:08 a moze ci sie fora pomylily albo servery, bo u nas nikogo takiego nie ma sokol - Śro 27 Kwi, 2005 09:55 Temat postu: Re: skarga na admina "minivrd"wow same banie ... do petnagramu moze cie przyjma o_O
on napewno nie jest adminem , wiec nie wiem skad wiesz na 100% ze to on cie kicknał o,OAnonymous - Śro 27 Kwi, 2005 10:01 a moze sprawdzcie w logach kiedy dostal kicka Anonymous - Śro 27 Kwi, 2005 10:21