CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Pro¶by i propozycje - Pro¶ba o admina // Ja
Ja - Wto 05 Lip, 2005 06:43 Temat postu: Pro¶ba o admina // Ja1. Należy przestrzegać netykiety,
2. Trzeba posiadać duż± motywację,
3. Nie można robić błedów ortograficznych przy pisaniu,
4. Musisz posiadać kulturę osobist±, a także być szczerym, otwartym i uczciwym,
5. Wymagane informacje:
- Imię, Andrzej
- Nick, Spooky, kalyn, Ja
- Klan (Je¶li posiadasz...), posiadam .mf
- E-Mail, n0mad@o2.pl
- 6732571 / n0mad@o2.pl/ ICQ,
- 18,
- ew. Gdzie jeszcze się posiada/posiadało admina i czemu Ci to nie wystarcza/wystarczało...
6. W nazwie tematu koniecznie podać nick, np. "Pro¶ba o admina // Moj_nick"
Gram w cs`a od 3 lat, jestem uczciwy, bezstronny, bezwzgledny i niewywyzszam sie. Strefy znam na 100%. Na gre w cs`a poswiecam 80% wolnego czasu (a tego czasu jest sporo jakies 8-9h dziennie) a w 90% jest to server bydzia. Oferuje dostepnosc 24/7 jesli zajdzie taka potrzeba nawet na nr.kom. Moja motywacja jest to
ze nienawidze raszerstwa, (na serverze FFA nawet bym niechcial admina) w tym przypadku jestem przedewszystkim bezwzgledny (dalbym bana/kicka nawet wlasnej Mamie ) mam dobry kontakt z ludzmi i szanuje ich. Nienawidze hamstwa, kultura osobista stoi na wysokim poziomie. Nie wiem czy to moje szczescie ze gram przywaznie gdy niema zadnego admina. Z gory thx a pozytywne rozpatrzenie mojej prosby .ritarded l. - Wto 05 Lip, 2005 06:48 na nie, nie widzialem cieJa - Wto 05 Lip, 2005 07:00 widziales ale pewnie niekojazysz
niezdazylem dopisac ze widze jak sie ludzies staraja grac na tym serverze TP ale przez niektorych delikwentow to staje sie poprostu niemozliwe.Anonymous - Wto 05 Lip, 2005 07:46 Nie kojarze - nie ;/_rOsO_ - Wto 05 Lip, 2005 07:58 Ja wczoraj z nim grałęm po 0:00 ( albo dzi¶ jak kto¶ woli ), wyzywał się z innym graczem za co obaj dostali kicki ;/
Na NIE