CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Nasz serwer Counter-Strike - Film cs.telsten.com
nowik - Pią 28 Paź, 2005 14:34 Temat postu: Film cs.telsten.com UWAGA
No to ogłaszam że robimy filmik Czekam na maile od was z demkami, ktróe ślijcie pod adres demka89@o2.pl w tytule podajac nick
Treść maila ma wygladać następująco
Kod:
Nick:
Czas:
Opis akcji ktrótki:
Czas wysyłania demek nieokreślony 1 mail = 1 demko
Maile które nie będą spełniay w/w wymagań będa usuwane...
Wszelkie pytanai piszcie tutaj A film nie wiem kiedy skończe robić bo bedzie robiony jak będe mial czas i jest on robiony w ramach kary za moją głupotę ritarded l. - Pią 28 Paź, 2005 14:36 a moze wrzucac na eftepa od razu? i wklejac linki do maila?
PS jaki ftp darmowy polecacie? Anonymous - Pią 28 Paź, 2005 14:39 a moze na bydzi zainstalujcie jakis programik do nagrywania. ja jestem zielony w nagrywaniu demek wiec nic bym nie mogl wyslac a tak moze i ja bym sie znalazl w filmikunowik - Pią 28 Paź, 2005 14:40 wole ma maila:) a i jeszcze akcje z cw nie wchodzą w gre chce tylko akcje graczy z bydzi 1 Anonymous - Pią 28 Paź, 2005 14:41 czyli nic z tego nie bedzie mnie w filmiku jesli ci demka nie wysle. szkodaritarded l. - Pią 28 Paź, 2005 14:42 w konsoli wpisujesz: record xxx gdzie xxx to nazwa demka
jak chcesz zakonczyc, wpisujesz stop
demka sa w folderze cstrike
odtwarzasz je wpisujac playdemo xxx , a jesli to hltv to viewdemo xxxnowik - Pią 28 Paź, 2005 14:43
M!3LC4R napisał/a:
a moze na bydzi zainstalujcie jakis programik do nagrywania. ja jestem zielony w nagrywaniu demek wiec nic bym nie mogl wyslac a tak moze i ja bym sie znalazl w filmiku
wbijasz na serwer potem w consoli wpisujesz
Kod:
record nazwa_dema
i sie nagrywa a nastepnie jak chcesz przerwac nagrywanie to wpisujesz w consoli
a i zapomnialem DEMKA MUSZA BYC KONIECZNIE SPAKOWANE