CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Prośby i propozycje - Prośba o reserved slota \\ Arhaix
Arhaix - Pon 31 Paź, 2005 00:23 Temat postu: Prośba o reserved slota \\ ArhaixImię - Krzysztof
Nick - Arhaix
E-Mail - arhaix@go2.pl
Gadu-Gadu - 3407305
Wiek - 19
SteamID - STEAM_0:0:245453
Zgłaszam prośbe o slota BEZ flag admina, ponieważ od początku tego miesiąca jestem studentem W związku z tym czas na gre mi się skróciłi, a czekanie na ogół 10-15 min żeby wejść na serwer jest troszke niedorzeczne, biorąc pod uwagę że przeważnie gram z 30-40 min a potem musze iść się czymś zająć.
W związku z tym ta prośba i mam nadzieję, że zostanie pozytywnie rozpatrzonanowik - Pon 31 Paź, 2005 00:37 z tego co mi wiadomo to sloty nie sa przyznawane...ritarded l. - Pon 31 Paź, 2005 01:01 jak wyzej
PS gdzie studiujesz?ROSOMAK - Pon 31 Paź, 2005 05:16 ello , sam bym takiego slocika chcial bo spoksik serwer ale i ja nie moge czesto grac pracuje w "organizacji" pod nazwa WP wiec czeste sluzby i szkolenia daja efekt deorganizacji skilla w wirtualnym polu walki - kopce jointa wlasnieritarded l. - Pon 31 Paź, 2005 06:23 co to ma do rzeczy?
ciesze sieze sa nowi uzytkownicy ale maja oni tendencje do offtopowania sidney - Pon 31 Paź, 2005 08:40
Cytat:
kopce jointa wlasnie
łał ale jestes fajny, tylko kogo to obchodzi co ty robisz tym bardziej ze to co teraz robisz niejest powodem do szpanu tylko do wstydu Anonymous - Pon 31 Paź, 2005 11:22 sidney a czego on ma sie wstydzic tego ze pali jezik to fajnie masz pod kopula sidney - Pon 31 Paź, 2005 11:39 wiesz...jak ja bym palił trawke to niebylby dla mnie to zaden powod do szpanu a wlasnie do wstydu wkoncu to narkotyk, slaby bo slaby ale zawsze jest...Anonymous - Pon 31 Paź, 2005 11:55 boshe ... narkotyk ... to tak samo powinienes myslec o alkocholu tez uzaleznia wiesz co ja tez od czasu do czasu sobie zapale i co mam sie tego wstydzic