CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Pomoc - Creative
patterson - Pon 16 Sty, 2006 12:20 Temat postu: CreativeOstatnio padła mi centralka zestawu 7.1 tej firmy. Po prostu niewiarygodne. Sprzęt zakupiłem dwa lata temu, sceptycznie napisałem do serwisu creativa by coś poradzili. Prosili by przesłać centralkę cała na ich adres z numerem awarii , zgłoszenia i klienta który mi podali. Przesłałem z myślą, ze powiedzą , no zepsuty i tyle, a tu przed chwilką przyszła paka od Creative Europe. Otwieram pakę a tam pachnąca nowością , zafoliowana nowiusieńka centralka. Uwzględnili mechaniczne rozwalenia gniazdka jako przypadek losowy i bezpłatnie wymienili część. Wyłożyłem na to 6z i 50 gr, tyle co odesłanie starej centralki Hurejjj psychic - Pon 16 Sty, 2006 12:26 no to ladnie ladnie siatkarz - Pon 16 Sty, 2006 12:32 teraz firmy jesli chodzi o uszkodzone przedmioty naprawde sie staraja.... bo przeceiz to jest normalna walka o klienta... tobie uwzglednili gwarancjie... ty powiesz o tym znajomym a oni czasami nieswiadomie moga zdecydopwac sie na produkt ich firmy przy mozliwosci wyboru kilku podobnych produktow... tak samo ty przeciez przez cale zycie nie bedziesz uzywal tych samych glosnikow i przy wymianie bedziesz abrdziej sklonny kipic creative!
przy takiej ilosci sprzatu jaka oni sprzedaja taka twoja centralka raczej nie robi roznicy i jest wliczona w koszta prdukcji i reklamy...
tak samo moja dziewczyna miala problemy z SE K300i.... jakies tak przyciski jej padly... dala tel do reklamacji i po 2 tgodniach jej przyslali tel ktory mialbyc niby naprawiony ale po kilku dniachsytuacja sie powtorzyla... znowu reklamacja no i przyslali jej nowiuski model patterson - Pon 16 Sty, 2006 12:34 Na szczęscie czasy po woli się zmieniąją i firmy dostrzegają ,że Polski klient to też potencjalny nabywca nowych produktów a nie tylko śmieć który winien się kłaniać, ze ma jakiś sprzęt. siatkarz - Pon 16 Sty, 2006 12:36 dokladnie:) i dlatego warto dolozyc troche wiecej $ i kupic zachodni sprzet bo warunki gwarancji sa lepsze.... i doswiadczenia firm wieksze:)ritarded l. - Pon 16 Sty, 2006 12:49 mam nadzieje ze taka tendencja bedzie sie utrzymywac na polskim rynku nowik - Pon 16 Sty, 2006 14:10 bueee mi telefonu nie wymienili a juz 3 razy go oddawałem bo za kazdym razem cos sie psulo ale juz jest dobrze
a co do tego typu rzeczy to pamietam jak nam padla nagrywarka DVD staruski jakies model Lite-On-a no i oddalismy go bo byl jeszcze na gwarancji to nam odeslali zupelnie najnowszy model nagrywarki i to nadodatek dwuwartwowej nie ma to jak gwarancja Dzejms - Pon 16 Sty, 2006 14:24 Mnie ( a raczej Nowika) też Creative obsłużył dobrze wymieniając uszkodzoną baterię na gwarancji. ciasteczkowy - Pon 16 Sty, 2006 16:06 od dziś kupuje creative chodż mam sb 1.5 i jestem z niego bardzo zadowolony nappy - Pon 16 Sty, 2006 19:15 No to się jeszcze bardziej ciesze, że kupiłem mp3'ke właśnie creative'a (nano plus) Hurrejjj