To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
CS bydzia :: www.cs.telsten.com
.: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.

Hyde Park - Jakie według was są najlepsze gry??

Ciachoo - Wto 26 Wrz, 2006 20:17
Temat postu: Jakie według was są najlepsze gry??
Pytanie takie jak w topicu, według mnie:
1.Starcraft=grafa+grywalność+multi+KAMPANIA+muza+wyważenie stron=N1 :)
A reszta to różnie, Red Alert2,Tiberian Sun,Red Alert,Diablo 2.
A ostatnio polubiłem strasznie Sacreda z dodatkiem oraz cska, gram od 3/4 roku chyba. polecam natenczas Hitman Blood Money!! jak niespecjalnie lubiłem cykl tak ta część po prostu rozp**. I polecam również FlatOut 1 i 2. Oraz Emperor Battle For Dune (ukochane klimaty Diuny :) ) Oraz polecam Metal Gear Solid. pierwsza gra, przy której (w wieku 12 czy 11 lat) poleciały mi aż łzy ze wzruszenia, serio . taka końcówka . to chyba wszystkom jak sobie przypomnę to napiszę ;p

olo84 - Wto 26 Wrz, 2006 21:22

morrow wind, linuage 2, knight online, seria cywilizacji i setlersów , NFS, wormsy, Age of empires i wszelkie klony jak empire earth, homeword total annihilation omg dużo jest gier wartych wymienienia ;] no i oczywiście jedna z pierwszych strategii która Ci umkneła czyli DUNE 2
akira - Wto 26 Wrz, 2006 21:26

dune 2 rlz^^
Gothic I,II i czekam z niecierpliwoscia na III...
Warcraft, Mafia, Heroesi, Lemingi :P , NFS-y, Commandos, Wormsy, Saper(niby taka niepozorna gra, ale jaka wciagajaca... :rotfl2: ), Baldur's Gate I,II i wiele wiele innych ;]

Ciachoo - Wto 26 Wrz, 2006 21:33

Rzeczywiście , Commandosi (wszystkie części, oprócz najnowszej), Herosi (z ukierunkowaniem na trójkę, bez porażki czwórki i piątki) Age Of Empires i Civilization oczywiście, niestety o nich zapomniałem :/ ale najbardziej z tej czwórki najbardziej lubię Commandosów i H3.
ritarded l. - Wto 26 Wrz, 2006 22:29

HoMM = Starcraft > warcraft > settlers = AoE > C&C > Civilisation
domeztoz - Śro 27 Wrz, 2006 05:29