CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Prośby i propozycje - AntyRasz...
nemrod - Czw 19 Paź, 2006 21:32 Temat postu: AntyRasz...Chcialbym sie podzielic z Wami moim spostrzezeniem jak rowniez i propozycja (brzmi graoznie, nie? ). Otoz jak rozumiem AntyRasz ma sluzyc "w imie" TezmPlay'a i z takim zamiarem zostal zainstalowany. Ale z moich obserwacji wynika ze:
1. AntyRasz ma do TP tyle co kwadrat do kola.
2. Ciezko jest zmusic ludzi do TP.
ad. 1.
To ze CT na mapach de_ nie moze raszowac czesto sprawia ze terro w ogole sie nie spieszy tylko tak staje na srodku jakiegos przejscia zaraz za granica strefy i tam mysli dlugo i namietnie co by tu zrobic. W koncu czas mija, HE od CT przylatuje, CT moze jzu raszowac wiec wreszcie wbiega i zabija tych co jeszcze zostali. - mysle ze taki scenariusz wystepuje zbyt czesto. To ze np. CT nie moze raszowac sprawia ze wlasnie Terro czesto uznaje ze w ogole przedciez nie ma sie czym przejmowac ze tam w ogole jakis atak czy cos trzebaby moze przeprowadzic. A CT wtedy cholery dostaje bo musi czekac 3cm od granicy strefy te 60sekund. Co wiecej np. srednio TeamPlay'owo jest np. na de_nuke bo (taki przyklad): 3CT obczaja dwor w tym jeden powiedzmy ma awp. I wtedy wpiega dworem (jak to na TP) rasz 7 lub moze nawet 8 terro (w tym jedna lub dwie awp). Kolesie z CTszybko w mikrofony krzyk, ze w ogole zgina zaraz (kolo z awp raz zdazy strzelic i juz go dopadna nawet z mp5 ). a co robi teraz 3 kolejnych CT ktorzy byli na pochylni i blizej RadioRoom? No to oni baaardzo szybko leca z pomoca przez pol mapy: korytarzem na pochylnie, potem na dwor w strone respa i juz prawie sa (sa na widoku bo terro jzu obczaja polowe z tych wyjsc). A bez AntyRasza mogliby przebiec chociazby przez domek(blaszak) lub drzwi obok i sa tam skitrani w pol sekundy i terro przegrywa
Z drugiej strony TeamPlay polega chyba tez na tym zeby ktos obstawial plecy, nie? Wiec terro powinno lepiej sie sprezac i teamplayowac w sytuacji gdy CT moze raszowac.
ad. 2.
Mysle tak sobie, ze AntyRusz w zaden sposob nie wzbudza checi jakiegokolwiek TeamPlaya i w ogole na serwie takim publicznym to ciezko czasem jakas akcje wspolna ogarnac bo to zalezy od tego kto gra, a nie czy jest AntyRusz, czy nie. Czasami jest tak ze jeden team dostaje 10:0 w rundach a i tak nikt nawet nie zaproponuje jakiejs wspolnej akcji, albo nawet jesli to i tak nikt nie przystanie na taka propozycje.
I zaznacze na koniec ze nie zawsze jest tak zle jak wyzej napisalem. Czasami (czasem nawet czesciej) jest tak ze trafi sie na spoko ludzi w teamie (np. terro) i normalnie jakos wszyscy ogarniaja tu rtasz prawo tu lewo, tu ze smoki rzucamy w prawo lewo i w ogole i wtedy jest na serio super fajnie. I to mi sie podoba wtedy. Tylko jest male ale... Mysle ze zasluga AntyRasza jest raczej mierna...
Dlatego proponuje zniesc AntyRasza i strefy. Ci co graja TP nadal grac beda TP, a ci co kampia na respie zamiast atakowac, nadal beda kampic, bo to znaczy ze sa ciency skoro nie potrafia nawet zebrac w sobie tyle odwagi zeby zaatakowac.
To tyle z mojej strony.
PozdrawiamqBert - Czw 19 Paź, 2006 21:39 ale wymagania...
jak sie zniesie AR to dopiero bedzie samowolka. FFA pelną gębą... Przykro mi to pisać, ale jak chcesz prawdziwe TP to idz sobie mixy pograj.
Podsumuje tak: to co napisałeś jest tak nierealne, jak to że Polska miała być drugą Japonią! Plany świetne, tylko że wykonanie bedzie mizerne!Widelec - Czw 19 Paź, 2006 21:41 powinienes dac ankiete.
dla mnie to ten ar powinien zostac, juz sie przyzwyczaiłem i nie sadze bym mogl sie odzwyczaićnemrod - Czw 19 Paź, 2006 21:49 no tak dla przykladu powiem ze ostatnio gralem duzo w CSS i moze ktos zna serwer CoolNet: U Wujka i Maszyny? no jesli to tam panuje jedna zasada: brak zasad! a mimo to czasem leszy teamplay im wychodzil niz na bydzi czy innym serwerze gdzie sa strefy i AR. I nie mowie tu o jakims super teamplayu bo taki to tylko jakies Pentagramy odstawiaja bo cwicza to 65536 godzin na dobe, tylko zeby chociaz troche sie dogadac co i jak zeby biegania na pale nie bylo. W tym AR srednio pomaga szczerze mowiac. CT biega na pale po polowiec mapy a terro po swojej polowie.Plast!c - Czw 19 Paź, 2006 22:21 AR musi zostać.ciasteczkowy - Czw 19 Paź, 2006 23:22 Nemrod jak ja na nich nie nakrzycze z ciężko zagrać TP
A anty rasz działa dobrze i jest bardzo przydatny jak nie ma admina na serwerze.ritarded l. - Czw 19 Paź, 2006 23:57 dobrze jest jak jestolo84 - Pią 20 Paź, 2006 00:11 antyrasz nic nie ma do TP ale ciągłe kickowanie i banowanie na 5 minut graczy którzy nie grają TP jest kłopotliwe może spowodować nieporozumienia i pełno będzie skarg w stylu ja nie kampiłem ja grałem TP tylko czekałem aż mi ktoś w celownik wejdzie...
gra tp nie zawsze udaje sie klanom a co dopiero 9 osobom (mówie o prawdziwym TP a nie że ktoś krzyknie paka b i wszyscy lecą na b z czego połowa ginie w drodze)i.S.b - Pią 20 Paź, 2006 00:23