CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Problemy z CS 1.6/CZ - stopsound
qBert - Nie 20 Sie, 2006 12:27
teczufka napisał/a:
Nie, bo bedzie ci stopowac kroki wroga, voicecomm teamu itp itd
jak zbidnduje stopsound?!?! teczufka - Nie 20 Sie, 2006 13:00 bind "w" +forward; stopsound"
to tak jakbys sobie jeden kabel od sluchawek odcial ritarded l. - Nie 20 Sie, 2006 13:57 bind mouse3 stopsound ;xqBert - Nie 20 Sie, 2006 14:24
teczufka napisał/a:
bind "w" +forward; stopsound"
to tak jakbys sobie jeden kabel od sluchawek odcial
moze jestem tempa dzida ale jaka jest roznica czy sobie zbinduje stopsound pod "w" czy pod "czym¶ innym" przecież czy wpisze stopsnd 1 czy 1000 razy to nie ma chyba roznicy, nie? a stopsound nie wyl±cza kroków...teczufka - Nie 20 Sie, 2006 14:26 jesli chcesz aby "idac do przodu" uruchamial sie stopsound to polowy dzwiekow z gry nie uslyszysz a nie tylko otoczenia (wiatraki, deszcz). Binduj sobie np. pod "v" aby nie przeszkadzalo to w slyszeniu krokow worgaqBert - Nie 20 Sie, 2006 14:34 MAM!
Zbinduje sobie stopsound pod "b" i bindami do kupowania. Tym sposobem w 99% rund bez pamiętania o czymkolwiek zadziała stopsound? Co wy na to?teczufka - Nie 20 Sie, 2006 14:36 Szprytne bind "b" "stopsound; wait; buy"qBert - Nie 20 Sie, 2006 15:19
teczufka napisał/a:
bind "b" "stopsound; wait; buy"
czemu tak?
nie może być?
Kod:
bind "b" "buy; stopsound"
teczufka - Nie 20 Sie, 2006 15:32 Niby moze, ale ja wole najpierw zestopowac dzwieki, dac cykl maszynowy przerwy i dopiero odpalic menu kupowania, tak masz 100% pewnosc ze zastopuje i menu sie otworzy a cykl maszynowy to nanosekundy psychic - Pon 21 Sie, 2006 11:19 binf "f" "stopsound"
A pod "w" jak chcesz to mozesz dac sobie i zobaczysz jak to bedzie wygladalo
Za kadym razem jak wcisniesz "w" to tak jakbys przez sekunde mial volume 0