To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
CS bydzia :: www.cs.telsten.com
.: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.

Nasz serwer Counter-Strike - Bydzia i lagoza

siatkarz - Czw 26 Lis, 2009 15:53

cos jest na rzeczy bo pingi popoludniami mi szaleja do 140 nawet...
orion151 - Czw 26 Lis, 2009 15:56

na rzeczy jest to ze routing jest ***cenzura*** i leci przez rożne kraje, w moim wypadku FR i DE. wiec pozostaje pisać/dzwonić do teslstenu bo pól roku temu było ok
qBert - Czw 26 Lis, 2009 16:35

Ja nie mogę sprawdzić czy leci też przez inne kraje, ale po pingu sądząc u mnie wszystko w normie...
Dzejms - Pią 27 Lis, 2009 22:01

Teczka będzie miał tydzień urlopu niedługo. Zespamujcie go na GG niech działa ! :D
Dopóki czegoś nie zrobi - nie ma powrotu z urlopu ! ;)

tryvial - Wto 08 Gru, 2009 21:26
Temat postu: nowy dostawca?
cześć
niech mi ktoś napisze proszę na @ jakie powinny by warunki dla nowego dostawcy łącza.
pogadam w firmie, nic nie obiecuje, ale tak sie grac nie da

pzdr

tryvial@wp.pl

Uczulony` - Wto 08 Gru, 2009 22:26

o , ciekawe , ja jestem za obyma recoma
teczufka - Śro 09 Gru, 2009 19:16

Dla 18 slotow wychodzi srednio 1GB Ram i szacunkowo 4/1 Mbit Down/Up (wazny glownie jest Upload i operatorzy oferuja zwykle UP = 1/4 DOWN).
qBert - Śro 09 Gru, 2009 20:16

up musi być najmarniej 2mbity imo.
Z resztą, gdzieś był wzorek taki. Bodajże dzieliło się kbity na 5 i wychodziła ilość slotów?

teczufka - Śro 09 Gru, 2009 20:55

Wyciag z supportu STEAM:
Basically for internet connections (bits/second):
* 128k uplink = 4 players (2 players for srcds)
* 256k uplink = 7 players (4 players for srcds)
* 320k uplink = 9 players (6 players for srcds)
* 512k uplink = 14 players (9 players for srcds)
* 768k uplink = 21 players (14 players for srcds)
* 1024k uplink = 28 player (19 players for srcds - note 16 players is max for HL2DM)
* 1140k uplink = 32 players (max for HLDS) (21 players for CS:S)
* 1708k uplink = 32 players for CS:S (max)
A good rule for HLDS is 35.6Kbits per player .

A good rule for SRCDS (Source Games) is 53.4KBits per player (about 1.5x more than HLDM).

Win32 Servers should be run on WIN2K / XP Pro platforms with HLDS on a 1.8GHz cpu and a minimum of 512MB of RAM and SRCDS Servers should be run on 2.2GHz CPUs minimum with 512MB of RAM.

gdzie indziej znalazlem taka opinie:
32Player Server = 640MB RAM

+ amxx

tryvial - Śro 09 Gru, 2009 21:37

Łącze jest duże symetryczne, wystarczy (jest i tp i netia). Do konca tygodnia bede wiedzial czy jest zgoda. rozmawialem o 3mb (upload). Maszynę trzeba zorganizować, ale najpierw łącze. Potrzebuję wiedzieć o ew zagrożeniach dla serwerów firmowych jakie to stwarza (wirusy, itp). Konieczna bezobsługowość.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group