CS bydzia :: www.cs.telsten.com .: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.
Prośby i propozycje - nowy plugin
teczufka - Sob 04 Lis, 2006 13:02
Kod:
ex_interp 0
qBert - Sob 04 Lis, 2006 13:03 musisz odpowiednio duze cl_upderate miec aby ex_interp byl niski... nie ustawiaj sobie tak upderate i interpa zeby koniecznie miec 0.01. ja mam np. 0.02 bo tak mi wychodzi po wpisaniu ex_interp 0 przy moim cl_upderate. Zreszta, zobacz to ustaw raty tak jak tam kaza a pozniej ustaw ex_interp na 0 i bedzie fujara WEGier - Sob 04 Lis, 2006 13:10
qBert napisał/a:
musisz odpowiednio duze cl_upderate miec aby ex_interp byl niski... nie ustawiaj sobie tak upderate i interpa zeby koniecznie miec 0.01. ja mam np. 0.02 bo tak mi wychodzi po wpisaniu ex_interp 0 przy moim cl_upderate. Zreszta, zobacz to ustaw raty tak jak tam kaza a pozniej ustaw ex_interp na 0 i bedzie fujara
no właśnie przed sekundą to znalazłem i zapodałem w edit, thx all za pomoc domeztoz - Sob 04 Lis, 2006 15:33 moze ja sie nie umiem znac ale jak biore interp 0.01 to mi tak jakos skacze... a jakby nie skakalo to bym wzial takie jakie jest wymaganeritarded l. - Sob 04 Lis, 2006 15:39 skacza wlasnie ci co 0.01 nie majaUczulony` - Sob 04 Lis, 2006 16:23 ja gram na 0.1 bo jak ustawie 0.05 to i tak po ponownym uruchomieniu zmienia sie na 0.1 domeztoz - Sob 04 Lis, 2006 16:55
VorteX^^ napisał/a:
skacza wlasnie ci co 0.01 nie maja
LoooooL dopiero sqmalem w takim razie to ja jestem za pluginem bo bez sensu jest ustawianie interpa na 0.01 jak wiekszosc ma 0.1
a jak wszyscy maja taki sam to mozna gracritarded l. - Sob 04 Lis, 2006 19:05
nedlee napisał/a:
ja gram na 0.1 bo jak ustawie 0.05 to i tak po ponownym uruchomieniu zmienia sie na 0.1
bo tak masz w cfg albo masz takie rate ze inaczej nie da siemARV - Sob 04 Lis, 2006 19:30 Temat postu: Magiczny ex_interp 0.1Dla niewtajemniczonych co daje interp w grze na przykładzie
Jeżeli 2 graczy z przeciwnych drużyn wychodzi jednocześnie albo prawie jednocześnie z tak zwanego (za winkla) to ten na rate-ach 25000 101/101 z interpem 0.1 (a ma go 10x większego niż powinien) widzi tego 2-go jako pierwszy rezultatem jest wcześniejsza reakcja i oddanie strzału. Często na 0.1 wychodzą przypadkowe tak zwane strzały z d---py. Lamerskie ustawienie i tyle ale pociechą dla tych co grają na 0.01 lub tez właściwym interpie w stosunku do ustawionych rate-ów jest ich szybsza reakcja ( bo jak ustawi tez na 0.1 to lamers z przeciwnego teamu dostanie w 70 % przypadkach bańki )Ciachoo - Nie 05 Lis, 2006 00:18
mARV napisał/a:
Dla niewtajemniczonych co daje interp w grze na przykładzie
Jeżeli 2 graczy z przeciwnych drużyn wychodzi jednocześnie albo prawie jednocześnie z tak zwanego (za winkla) to ten na rate-ach 25000 101/101 z interpem 0.1 (a ma go 10x większego niż powinien) widzi tego 2-go jako pierwszy rezultatem jest wcześniejsza reakcja i oddanie strzału. Często na 0.1 wychodzą przypadkowe tak zwane strzały z d---py. Lamerskie ustawienie i tyle ale pociechą dla tych co grają na 0.01 lub tez właściwym interpie w stosunku do ustawionych rate-ów jest ich szybsza reakcja ( bo jak ustawi tez na 0.1 to lamers z przeciwnego teamu dostanie w 70 % przypadkach bańki )
lamerskie ustawienie?? hmm. skoro jest możliwość ujrzenia przeciwnika szybciej to niektórzy z tego korzystają, Ci co są w stanie, chyba to normalne?? no chyba że ktoś jest masochistą, albo umie i bez tego "karać"
z resztą to jest serv jest 4fun jak to już parę osób powiedziało nie ma sensu nakazywać kto jakie ma mieć ustawienia..a jak ktoryś marudzi że go zabijają przez innego interpa to niech nauczy się strzelać przed ujrzeniem przeciwnika, i będzie dobrze.
darujcie takie topici, bo nie mają racji bytu