To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
CS bydzia :: www.cs.telsten.com
.: Forum użytkowników serwisu i serwerów CS bydzia by www.cs.telsten.com :.

Hyde Park - OT o samochodzie siatka

qBert - Czw 16 Sie, 2007 11:48

Moras napisał/a:
dajcie mi veyrona , prosta droge i mozecie podziwiac moje plecy w tych motorkach :lol:

ciemniaku, właśnie na zakrętach bardziej sie liczy samochód niż motor... :jezyk: :rotfl:

nappy - Czw 16 Sie, 2007 12:14

Moras, daj Y2K MTT to ogłuchniesz przy nim na starcie, i zapłaczesz jak będzie znikał z horyzontu :D

W końcu turbina helikoptera robi swoje :twisted: :twisted:

qBert ale na zakręcie samochodem weźmiesz motorek, tylko powodzenia przy wychodzeniu z zakrętu i przyśpieszaniu :banan: :banan:

Moras - Czw 16 Sie, 2007 12:59

qBert napisał/a:
Moras napisał/a:
dajcie mi veyrona , prosta droge i mozecie podziwiac moje plecy w tych motorkach :lol:

ciemniaku, właśnie na zakrętach bardziej sie liczy samochód niż motor... :jezyk: :rotfl:


?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? :rotfl2:


@nappy:
Dane Techniczne MTT Y2K :
Pr. maks.: 402,3 km/h
Moc: 320 KM

Dane Techniczne Bugatti 16.4 Veyron:
Prędkość maksymalna: zmierzona: 407,5 km/h (ograniczona elektronicznie do 420 km/h)
Moc maksymalna: 1001 KM

dodam ze maja podobne przyspieszenie, ale kto pojedzie szybciej to chyba widac :rotfl2:

nappy - Czw 16 Sie, 2007 13:49

MTT y2k :

0-100km/h - nieoficjalnie mówi się o 0,9s (na youtube był filmik)
0-200km/h - ?
0-320km/h - > 15s

Bugatti Veyron :

0-100km/h - 2,5s
0-200km/h - 7,3s
0-300km/h - 16,7s

Bugatti zostało ograniczone elektronicznie tylko dlatego, że nie nadawało się do jazdy powyżej tej prędkości - po prostu było strasznie niestabilne. Do tego jeśli weźmiemy Koenigsegg CCXR, młodszego brata CCX (najszybszy samochód świata przed Veyronem) do którego dodano tak brakujący spojler, i 'zatankujemy' go mieszanką Etanolu E85 (15% benzyny) to... fabryczny Veyron już nie jest najszybszy!

Wystarczy? Nie?

W takim razie kto może się pochwalić silnikiem Rolls-Royce'a, który robi 52000obr/min, ma na tyle siły żeby podnieś 1,5 tonowego Bell JetRanger 206, i wydaje z siebie taki dźwięk:

http://pl.youtube.com/watch?v=p4Ol3sHcDF4

:wstydniś: :wstydniś: czuj respekt :D

HeSS - Czw 16 Sie, 2007 14:21

Tutaj macie najszybsze autko Barabus TKR :D :D mozecie sobie poszukac i poczytac :D Nie mylić z Brabus. Barabus TKR: 7.0 V8, 1005hp, 0-100 1.67s. vmax 430km/h :D i co wy na to ?? :D
Moras - Czw 16 Sie, 2007 14:29

Napisalem ze maja podobne przyspieszenia, ale nie identyczne :mrgreen:
Widac wyraznie, ze na starcie veyron zostal by daleko w tyle, ale pod koniec dystansu mysle, ze 'lyknal' by MTT :lol:

Jezeli mowa o Koenigseggu to mozna tylko gdybac :P , pewnie ogladales odcinek top geara
jak model bez z spoilera wypadl z toru :D , ale mniejsza z tym.

Dzwiek moze i jest nisamowity, ale piekno/wykonanie/komfort i ten automatyczny spoiler
to zdecydowanie bardziej przemawiajace za Veyronem argumenty :)
Jezeli chodzi o minusy to zdecydowanie zuzycie paliwa 40 l /100km ( przy maks. predkosci 125l / 100km :crazy: ) no i cena ofc ;)

edit: owned by Hess :rotfl2:

nappy - Czw 16 Sie, 2007 15:07

Nie 'łyknie' y2k bo ktoś kto go prowadzi nie dałby mu rady :D Ponoć to się tragicznie kieruje przy takich prędkościach, a na motorze na prostej - równej nawierzchni ciężko o glebę :D :twisted:

HeSS - no ten mógłby stanowić pewny problem dla y2k... ale ja jednak dalej obstawiałbym 2 śladowca :D

A co do tych supercarów : i tak wybrałbym Pagani Zondę F z 2007r :D

qBert - Czw 16 Sie, 2007 16:32

to ja jednak udowodnię wyższość 4 kółek nad dwoma. Otóż każdego roku, Honda wystawia swój najszybszy samochód, motor i łódź do wyścigu. Ścigają się po prostej ale nie pamiętam na jakim dystansie. Jak łatwo się domyśleć samochód to F1 Bar Honda, a motor to Superbike Hondy. Wyścig wygląda tak: Na początku prowadzi (BARDZO krótko) motorówka, ponieważ ma lotny start. Za moment dopada ją motor, a na końcu samochód. Ale mniej więcej po 2-3 sekundach (około 120km/h) samochód dostaje jakby dopalacza i w mgnieniu oka połyka motor. Wyścig kończy się kolejnością. 1 - samochód, 2 - motor (daleko w tyle) 3 - motorówka (niepoważnie daleko w tyle :P ) Button zapytany, czemu w pewnym momencie dopiero dostaje takiego odpału, powiedział że przy ok. 120 zaczynają działać lotki i może wcisnąć **cenzura** gazu do podłogi.
Na a wolę nie myśleć co się dzieje na torze... Jakoś nigdy nie widziałem aby rekord toru ustanowił motocykl...
Kolejna sprawa - patrz na wyścigi na 1/4 mili. Czy to takie proste, jak nasze, czy też profesjonalne, dragowe. Niestety ale auta są szybsze...

nappy - Czw 16 Sie, 2007 20:51

Nie ma co przyrównywać dragsterów do samochodów, bo to ma tyle samo wspólnego co motor z quadem... z tego co się orientuje to WR w Top Fuel (dragstery) to około ~5s. A rekord Polski to 9,773 na Mitsubishi Lancer EVO7. Tak samo bolid formuły 1...

Takie Evo padłoby przy podrasowanej Hayabusie... nie mówiąc o y2k MTT.

Porównaj samochody/motocykle które są dostępne normalnie na rynku, a zarówno Bugatti Veyron jak i y2k MTT są do kupienia dla 'szaraków' (ze złotym potfelem :D ).

qBert - Czw 16 Sie, 2007 22:02

nappy napisał/a:
Takie Evo padłoby przy podrasowanej Hayabusie... nie mówiąc o y2k MTT.

no nie wiem co dla ciebie znaczy "podrasowana" ale widziałem Hayabusy z podtlenkiem wielkości 2L coli i jakoś miały gorsze czasy niż samochody...

A poza tym dlaczego mam nie porównywać dragsterów do samochodów. Udowadniam Ci wyższość 4 kółek nad dwoma...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group