CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Quake 4
Autor Wiadomość
siatkarz



Klan: urwisów
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1199
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Wysłany: Sob 22 Paź, 2005 08:16   Quake 4

siedze sobie tak na necie i obczajam premiery i wogole... :) :D i natknelem sie na bardzo ale to bardzo ciekawy tytul :D Quake 4......

Cytat:
Quake 4
producent: Raven Software
wydawca: Activision
dystrybutor PL: Licomp Empik Multimedia
pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: gry akcji / FPS

Data Premiery:
Świat: 18 października 2005
Polska: grudzień 2005

zobacz ten tytuł również na platformy: 360
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 16+
nośnik: 1 DVD | cena: 99,90 PLN

Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D (ATI Radeon 9700, ATI Radeon 9800, karty z następujących serii: ATI Radeon X300, X550, X600, X700, X800, X850, nVidia GeForce 3/Ti, nVidia GeForce 4/Ti, nVidia GeFor), Windows 2000/XP, 2,8GB na HDD.

Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.

Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.

Podobnie jak to miało miejsce w części drugiej, także teraz rozgrywka koncentruje się na trybie dla jednego gracza. Matthew Kane bo tak nazywa się komandos, w którego rolę się wcielimy będzie musiał polegać nie tylko na swoich umiejętnościach w operowaniu bronią, ale również zdać się na pomóc kolegów, którzy wezmą aktywny udział w kampanii przeciwko Stroggom. Mimo ogromnego ładunku akcji, rozgrywającej się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w klaustrofobicznych korytarzach instalacji obcych, w Quake IV pojawią się również proste zadania, polegające np. na przeniesieniu przedmiotu z jednego miejsca do drugiego, itp. zupełnie jak w starszym o osiem lat bracie.

W grze pojawił się silny wątek eksperymentów medycznych przeprowadzanych przez Stroggów na ludziach (część z nich mogliśmy oglądać już w Quake II). Podczas zmagań, schwytany Kane sam staje się ofiarą dyskusyjnych moralnie zabiegów, dzięki czemu uzyskuje specjalne implanty, pozwalające mu siać jeszcze większe zniszczenie. W kwestii tradycyjnych broni nie dokonano drastycznych zmian. Wróciły stare i dobre środki zagłady, np. Nailgun, Hyper Blaster, Railgun, Shotgun, a także Lightning Gun, czyli destrukcyjny miotacz energii, który pojawił się w pierwszej odsłonie programu. Jakby tego wszystkiego było mało, w Quake IV siądziemy za kierownicą kilku pojazdów. Szybka jazda połączona z eksterminacją potworów, jest jednym z najjaśniejszych punktów zmagań.

Również wizerunki przeciwników to powrót do korzeni. Powrócą doskonale znani wrogowie: Berzerkerzy, Gunnerzy i Grunty. W trakcie zmagań zobaczymy również upiorne postacie odpowiedzialne za eksperymenty medyczne, potężnych bossów i samego Makrona ogromnego robota, pokrytego żywą tkanką.

Program korzysta z dobrodziejstw najnowocześniejszego obecnie silnika, stworzonego przez id Software dla potrzeb Doom 3. Doskonała gra świateł i cieni doskonale komponuje się z ogromnymi budowlami wzniesionymi przez Stroggów. Autorzy postarali się, aby obok klaustrofobicznych lokacji spowitych mrokiem, znalazło się dużo otwartych przestrzeni, powalających rozmachem oglądanych konstrukcji. O zgodność z duchem Quake II postarano się również w inny sposób. W grze ujrzymy mnóstwo symboli i flag z drugiej części gry, a także specyficzny styl budownictwa, który charakteryzował Stroggów.
_________________


uwazaj bo moge przypadkiem Cie trafic
 
 
Yelonek



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 115
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 22 Paź, 2005 09:57   

Jak patrzę na ten opis, to mam wrażenie że jest przedrukowany z CDA.

Że niby od 18 października w sklepach? Zaraz i tak jade do Media więc sprawdzę :D
_________________
 
 
siatkarz



Klan: urwisów
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1199
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Wysłany: Sob 22 Paź, 2005 11:37   

dlatego cytat:P
_________________


uwazaj bo moge przypadkiem Cie trafic
 
 
Yelonek



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 115
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 22 Paź, 2005 13:14   

bullshit ;] Facet co prawda powiedział że jest w hurtowniach, ale to samo mówili jak szukałem World of Warcraft w lutym :D (dla niekumatych, druga dostawa była w kwietniu :D )
_________________
 
 
psychic



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1028
Skąd: Kłodzko/Wrocław
Wysłany: Sob 22 Paź, 2005 13:22   

nom q4... siatkarz...kolejne lan party sie ciekawie zapowiada... :D :D :mrgreen:
:banan: :banan: :banan:
_________________
''A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych, przez tych, którzy nie słyszeli muzyki. " F. Nietzshe.
 
 
HyPnO



Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 51
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: Pon 24 Paź, 2005 18:58   

mam filmik quaka 4 i mi się tak średnio podoba ....
]≤≥
 
 
tiop



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 141
Skąd: stamtąd
Wysłany: Pon 24 Paź, 2005 21:49   

Troche pograłem i nawet wciąga, a nie nudzi jak doom3

Pare scrennow
1
2
3
_________________
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
 
 
bbl`



Klan: srogo
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 824
Skąd: ~chinatown
Wysłany: Wto 25 Paź, 2005 07:33   

Fajny jest, gralem ;]
_________________
PHOTOSHOP ALBUM

 
 
siatkarz



Klan: urwisów
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1199
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Wysłany: Wto 25 Paź, 2005 07:37   

hmm... screeny zapowiadaja gre dosc ciekawie:) musze sie przejsc do sklepu :P
_________________


uwazaj bo moge przypadkiem Cie trafic
 
 
nappy



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 681
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 25 Paź, 2005 09:43   

siatkarz napisał/a:
hmm... screeny zapowiadaja gre dosc ciekawie:) musze sie przejsc do sklepu :P


Ja czekam, aż mi Ciocia z Ameryki przyśle gierke... :hahaha:
_________________
FOXCONN P35A
INTEL Core2Duo E4400 2.2 @ 3.0, 10x300
Goodram 2x1Gb 667 @ 720 5-5-5-15
nVidia GF8800 GTS 640 513/1600 @ 675/2100

addOns: Icemat Siberia, Razer DeathAdder, Steelpad QCK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.