CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
to jest FURA a nie jakies tam padła !!
Autor Wiadomość
SiD



Klan: pL3b3L!u$23.rU
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 199
Skąd: Wąchock
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 04:18   to jest FURA a nie jakies tam padła !!

http://img66.imageshack.u...634404115bc.jpg
http://img66.imageshack.u...634404115bc.jpg
Kod:
Niewątpliwie jest to samochód dla konesera. Jedyny taki na świecie. Jeden z najszybszych samochodów na świecie. Szybszy od Ferrari czy innych egzotycznych marek!!

Zarejestrowany i dopuszczony do ruchu.

Najmocniejszy i najszybszy samochód w Polsce - 1250 KM na sportowej benzynie; tylko 600KM -:) na Shell V-Power Racing. Prędkość maksymalna to 380km/h.

Zbudowany przez największą firmę motoryzacyjną - INTER CARS S.A. = bez oszczędności = topowe części z USA i Japoni. Wartość modyfikacji to kwota około 80.000 Euro!!!

tel. 0-608 419 331 (nie odpowiadam na maile ze ewzględu na ogromną ilość pytań osób ciekawych a nie zainteresowanych kupnem)

SPALANIE

Bardzo spokojna jazda po mieście 12l;

normalna :) jazda po mieście 15-17l.

Jazda taka do jakiej ten bolid został zmajstrowany od 20l w górę -:)

TURBO Seryjne dwie sekwencyjne turbiny, zastąpiliśmy jedną turbiną Greddy, w skład zestawu turbo wchodzą także sportowe kolektory wydechowe wraz z częścią układu wydechowego, wastegate (zawór sterujący ciśnieniem doładowania) oraz komplet przewodów olejowych. Przy samochodzie mocno wysilonym jedna duża turbina daje lepsze efekty ze względu na mniejszą temperaturę pracy, co za tym idzie powietrze doładowywane ma większy ładunek tlenu = więcej mocy.

SYSTEM PALIWOWY W miejscu seryjnej pompy paliwa zamontowane zostały dwie bardzo wydajne pompy BOSCH (każda po 200 litrów na godzinę). Niezależnie zasilają one listwę paliwową Greddy wyposażoną w sześć wtrysków Greddy 960cc.

SPRZĘGŁO Seryjne sprzęgło odmówiło współpracy już przy mocy 480KM. Dlatego zdecydowaliśmy się na najmocniejsze sprzęgło wielotarczowe firmy EXEDY. Dzięki doskonałej konstrukcji EXEDY, możliwe jest ruszanie autem bez szarpania, które jest zmorą sportowych samochodów z metalowymi sprzęgłami.

INTERCOOLER Seryjny boczny intercooler został zastąpiony ogromnym przednim intercoolerem firmy Greddy. Przy dużym ciśnieniu doładowania dobre chłodzenie powietrza doładowywanego to klucz do sukcesu. Zmniejszone jest ryzyko spalania stukowego, samochód dysponuje większą mocą przy tym samym ciśnieniu doładowania.

UKŁAD WYDECHOWY Kompletny układ wydechowy został skonstruowany na bazie elementów z firmy Supersprint. Gwarantuje perfekcyjne odprowadzenie spalin. W przypadku Supry dał zysk 52 KM.

ELEKTRONIKA Przy tak poważnych zmianach mechanicznych nieodzowna jest zmiana elektroniki sterującej pracą silnika. Zdecydowaliśmy się na pozbycie seryjnego ECU i zamontowaliśmy w pełni programowalny ECU firmy AEM. Od podstaw zaprojektowaliśmy mapy paliwa oraz zapłonu. AEM steruje także mapą wtrysku wody. W odpowiednim momencie włącza drugą pompę paliwa, etc… Ciśnieniem doładowania turbo steruje elektroniczny kontroler firmy Greddy - Profec B. Daje możliwość ustawienia odpowiedniego ciśnienia w funkcji obrotów.

TRAKCJA Ten bolid pali opony nawet przy 200km/h. W celu ochrony kierowcy przed nim samym zamontowaliśmy system kontroli trakcji rodem z Formuły 1. Racelogic dostarcza kontrolę trakcji do bolidów F1. Racelogic jest także w tym samochodzie. Daje możliwość ustawienia  5%,10%, 15%, 20% uślizgu tylnych kół. System można oczywiście wyłączyć - jeśli ktoś jest na tyle odważny lub poprostu jest bardzo dobrym kierownikiem -:)

ŚWIECE ZAPŁONOWE Najlepsze świece dostępne na rynku to oczywiście NGK. Wybór był bardzo prosty. Dzięki rewelacyjnej jakości NGK nie mamy problemów z brakiem zapłonu lub innymi anomaliami w cylindrze. W naszym bolidzie są zwykłe miedziane NGK o ciepłocie 9!

SONDA LAMBDA W celu uzyskania jak największej dokładności przy sterowaniu pracą silnika, zamontowana została szerokopasmowa sonda lambda firmy NGK/NTK. Mamy możliwość stałego monitorowania stosunku paliwa do powietrza (AFR)

WTRYSK WODY W celu dodatkowego zwiększenia mocy zamontowaliśmy wtrysk wody Aquamist. Dysza została zamontowana bezpośrednio za intercoolerem. Dzięki temu powietrze pompowane do silnika pod ciśnieniem 2,1 Bar jest dodatkowo schładzane. Woda w momencie parowania odbiera ogromną ilość temperatury zapobiegając spalaniu stukowemu.

HAMULCE Aby zatrzymać 1250 konne monstrum niezbędne są rewelacyjne hamulce. Tym zajmuje się komplet wierconych tarcz Brembo z serii Oro oraz klocki hamulcowe FERODO z serii Performance. Oczywiście wymieniliśmy także przewody hamulcowe na sportowe przewody w metalowym oplocie, pochodzące z firmy ENZet.

FELGI Wybraliśmy najlepsze felgi z dostępnych na rynku. ATS seria DTM charakteryzują się bardzo niską wagą oraz dużą wytrzymałością, która jest bardzo istotna na naszych dziurawych drogach. Waga natomiast odgrywa bardzo dużą rolę w momencie przyspieszania. Im lżejsze felgi tym auto szybciej przyspiesza.

DYFERENCJAŁ, TRD to dział sportu Toyoty - dyfer w naszym bolidzie pochodzi własnie z TRD. Jest to TRD LSD

ZAWIESZENIE Zamontowaliśmy zestaw TEIN coilovers (śrubowe z pełna regulacją twardości oraz wysokości), gwarantują one progresywną pracę oraz bardzo dobre "wybieranie" nierówności. Jadąc samochodem ma się wrażenie jakby było przyklejone do jezdni.

WSKAŹNIKI Aby kierowca miał możliwość monitorowania warunków pracy silnika na pokładzie zamontowany jest dodatkowy komplet wskaźników GREDDY. Wskaźnik turbo informuje o aktualnym doładowaniu, Wskaźnik EGT informuje o temperaturze gazów w kolektorze wydechowym - gdyby wartość przekroczyła 900 stopni, należy zwolnić albowiem tak wysoka temperatura grozi wypaleniem dziury w tłokach. Wskaźnik K&N AFR, pokazuje aktualny stosunek mieszanki, w przypadku zbyt ubogiej mieszanki tłoki mogą ulec zniszczeniu - jest to jakby zdublowanie wskazań EGT. Ostatnim wskaźnikiem jest ciśnienie paliwa, jeśli byłoby zbyt niskie, groziłoby to tym samym co zły AFR czy zbyt wysoka temperatura EGT.

FILTR POWIETRZA W celu zapewnienia doskonałego filtrowania a jednocześnie dużej przepustowości zamontowaliśmy stożek firmy K&N.

FOTELE Zamontowaliśmy kubełkowe fotele Sabelt. Charakteryzują się niską wagą (6kg) oraz bardzo dobrym trzymaniem bocznym a przede wszystkim drastycznie zwiększają bezpieczeństwo kierowcy i pasażera dzięki wielowłóknowej konstrukcji. Jako konieczne uzupełnienie czteropunktowe wyczynowe pasy bezpieczeństwa Sabelt.

LAKIER Polakierowaniem całego auta zajęła się firma PPG Polska. Ten wyjątkowy lakier należy do rodziny PPG Harlequin.

BEBECHY SILNIKA Miejsce seryjnych tłoków oraz korbowodów zastąpią kute tłoki PowerhouseRacing oraz kute korbowody Carillo. W głowicy wymieniliśmy seryjne sprężyny na tytanowe PowerhouseRacing do tego większe zawory umożliwiające większy przepływ powietrza oraz spalin. W celu polepszenia charakterystyki silnika przy wysokich obrotach seryjne wałki zastąpiły nowe wałki HKS 264 stopnie.

Samochód był wielokrotnie w TVN TURBO, Polsacie oraz w TV4. Opisany praktycznie w kazdym piśmie motoryzacyjnym w tym kraju jak również w skandynawi -)))

Cena nie podlega negocjacji albowiem i tak jest niska jak na ilość zainwestowanych pieniędzy, ogólny stan bolidu i image -)

Samochód został zbudowany w 2004 roku, budowa rozpoczeta była w 2003. Podstawą była Toyota Supra Twin Turbo z 1994 roku jednak z oryginalnych elementów nie pozostało praktycznie nic! Wszystko zostało wymienione na nowe najlepsze jakie jest dostępne na świecie.
 
 
M!3LC4R
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 04:26   

ogolnie supra pierwsza klasa ale i tak bym wolal 1500 inny aut za cene tego po tuningu :P ale to rzecz gustu:P
 
sokół



Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 132
Skąd: Thserenohyl
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 08:26   

takich to mam 5 w garażu,czym tu sie podniecać
z reszta bylo fake

omg team blokada
_________________

 
 
bukers



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 182
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 08:45   

To jest prawdziwe cudo [ile kosztuje? z 250-300 tys? ] ale oprócz supry super wyglada tez subaru impreza :P
 
sidney



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 256
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 10:03   

a ja powiem tak

NIENAWIDZE SAMOCHODOW PO TUNINGU! jak juz to jakis delikatny tuning silnika, ale nie zadne wiesniackie spojlery, bodykity i inne takie akcesoria. dla mnie to najgorsze co mozna zrobic z samochodem.
_________________

 
nappy



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 681
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 11:15   

sokół napisał/a:
takich to mam 5 w garażu,czym tu sie podniecać
z reszta bylo fake

omg team blokada



Tia, wszystkie 5 dostałeś na ode mnie na gwiazdke :hahaha:


Ale furacza widziałem już dawno, jeszcze go nie mogą sprzedać na tym allegro? :hahaha:
_________________
FOXCONN P35A
INTEL Core2Duo E4400 2.2 @ 3.0, 10x300
Goodram 2x1Gb 667 @ 720 5-5-5-15
nVidia GF8800 GTS 640 513/1600 @ 675/2100

addOns: Icemat Siberia, Razer DeathAdder, Steelpad QCK
 
 
siatkarz



Klan: urwisów
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1199
Skąd: Kłodzko / Wrocław
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 12:21   

widzialem... i tak wole McLarena od mercedesa:] :P taka supra to phii... :)
_________________


uwazaj bo moge przypadkiem Cie trafic
 
 
sidney



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 256
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 12:37   

mclaren mercedes slr to jest samochod :) taka supra to sie chowa przy slr-ce :P
_________________

 
SiD



Klan: pL3b3L!u$23.rU
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 199
Skąd: Wąchock
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 13:10   

http://img325.imageshack....344041122ja.jpg

tu jest jeszcze jedna fota po przez przypadek dałem 2 takie same ;]

a propo tuning wizualny oprócz lakieru musiał mieć miejsce z powodu modyfikacji silnika, tutaj nie ma żadnego wiejskiego tuningu wszystko co zostało zamontowane jest funkcjonalne i nie jest tylko kolejnym wiejskim bajerem
 
 
i.S.b



Dodatkowy Nick: IrYs
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 562
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005 15:08   

a ja powiem tak:
tą Supre ogladalem na KAŻDYCH wyścigach leganych na 1/4 mili w Polsce(czyli zaczynajac od slynnego lotniska w Modlinie w roku 2003, potem 2004 i 2005 Bemowo(wawa),Lotnisko Toruń, Pruszcz Gdanski,Tor w Poznaniu Biala Podlaska, nie raz kierowca tego samochodu, czyli Piotr Dobrowolski zajmowal podjum... ona idzie niesamowice, bez nitro ma 949 KM, z nitro, tak jak jest tam napisane wyzej 1250 KM..uwierzcie mi, zaden slr nie ma do niej co podjezdzac, moze nie robila rewelacujnych czasow na 1/4 mili, bo z tego co pamietam to ok 11 sec(mimo tego ze miala opony przystosowane do draga, prosto ze stanow) ale to nie o to chodzi... ona sie poprostu nie mogla "zebrać", gdyz ma naped na os tylna, i tak WIELKA moc, nie przystosowana pod warunki w Polsce(mowie o torach wyscigowych na 1/4 mili, ktore sa z plyt betonowch), w stanach ona by robila cuda ... a u nas... moze dopiero wtedy gdy zrobia wyscigi na 1000metrow?? ten samochod to legenda,poprostu drag, zrobiony ze zwyklej supry z 94 roku ... i prosze, nie oceniajcie jej po wygladzie, bo zaloze sie ze nawet 3/4 tych co sie wypowiada, nawet jej na zywo na oczy nie widziala, a co dopiero slyszala( ten samochod sie rozpedzal dopiero od 3 biegu ... wtedy przyspieszal jak z procy ... i ten cudowny pomruk silnika ... prawie 950Km ... cos pięknego.... kto nie wierzy piszcie do mnie - dam filmiki z finału 1/4 mili) ...

P.S:btw, a ten koles ją chce sprzedac, bo jej nie mogł ogarnać, a nie dlatego ze jest jakas nie "halo" ... SiD, masz troche stare zdjecia, bo ona ma spojler na tylnej klapie z napisem Exedy ;]
Zainteresowanych sportem na 1/4mili zapraszam na stronke www.sss.org.pl ;)
_________________
Cechuje Nas Pojęcie, Którego Wy Nie Znacie - Dzisiaj Wrogu Wczoraj Bracie ...
Ostatnio zmieniony przez i.S.b Nie 25 Gru, 2005 19:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.