2. Zabrania się używania programów, skryptów itp. ułatwiających grę - tzw. "czitów",. W przypadku naruszenia tego punktu (nawet jednokrotnego!), osoba używająca tego rodzaju "wspomagacze", zostanie zablokowana (ban) bez możliwości gry na serwerze.
3. Zabrania się umyślnego strzelania do członków własnej drużyny. W przypadkach wielokrotnego naruszania tego punktu, admin obecny na serwerze ma prawo wyrzucić taką osobę z serwera lub w przypadku rażącego naruszania punktu, zablokować dostęp do serwera. Na serwerze jest również zainstalowany skrypt, który automatycznie wyrzuci osoby nagminnie strzelające do swoich.
4. Wszelka aktywność graczy na naszym serwerze jest rejestrowana , dotyczy to także rozmów tekstowych. Ma to na celu rozwiązywanie sytuacji spornych lub przypadków naruszenia regulaminu.
5. Wszyscy gracze zobowiązani są do zachowania zasad kultury osobistej. Oczekuje się że gracze nie będą przeklinali, wyzywali się, a rozgrywka będzie toczyła się z poszanowaniem wszystkich graczy na serwerze. Należy pamiętać, że w grze często uczestniczą młodsze dzieci, dlatego też prosimy o godne zachowanie podczas rozgrywek.
5a) Za przeklinanie, wyzywanie uważa się także pisanie: "ku....", "ty h..." i tym podobne, - nie liczą się słowa a intencje.
5b) Admin nie prowadzi dyskusji i za niestosowanie się do zasad może ukarać gracza w sposób adekwatny do wykroczenia,
5c) Zabrania się podszywania pod innych graczy. Wszelkie takie próby będą karane,
5d) Zabrania się używania nick-ów obraźliwych, szydzących czy mogących urazić czyjeś uczucia (np.wyznaniowe), dotyczy to tez używania imion i nazw uważanych za kulturowe dobro, jak np. "Jan Paweł II" itp.
5e) Nick gracza musi przedstawiać sensowny ciąg znaków dający się przeczytać oraz posiadać minimum 3 znaki w tym: 2 (dwa) znaki alfanumeryczne (A-Za-z0-9) i 1 znak dowolny (za wyjatkiem ` ; & ' " #) np. Solid, nappy, nowik, -=]graczek[=-, |TaG|.
5f) Nicki nielogiczne, za krótkie, niedające sie przeczytać oraz niezrozumiałe typu (__), !-!-!-!, wthygwire, adlstq, ///\\\, 7 są niedozwolone.
5g) Admin ma prawo w każdej chwili zarządać zmiany bądź zmienić nick jeśli uzna to za konieczne.
6. Zabrania sie reklamowania innych serwerów na say/say_team/voicecomm. Do wymiany takich informacji służy siec Friends bądź inne komunikatory.
7. Wszelkie skargi, uwagi, prośby należy składać na forum znajdujące się pod adresem: www.cs.telsten.com/forum.
Ogólno przyjęte zasady gry TeamPlay, czyli gry zespołowej dotyczące osob grających na serwerze
1. Najważniejszym priorytetem gry jest dążenie do realizacji celu mapy, którymi są; przeszkodzenie w podłożeniu bomby i jej rozbrojenie, podłozenie bomby i jej obrona, ochrona zakładników lub odbice zakładników.
Niedopuszczalne są sytuacje gdy gracz nie dąży do wykonania w/w celów. Wyjątkiem są sytuacje "beznadziejne" (np. 1 vs 5), które pozwolą zachować np. drogą broń do następnej rundy, ale to też tylko w przypadku, gdy nie ma czasu na np. rozbrojenie bomby czy pokonanie drogi przez odbitych zakładników.
2. Na serwerze zabrania się potocznie zwanego "rushowania" czyli przekraczanie stref przez drużynę broniącą przed upływem limitu czasu, który wynosi 45 sekund (czyli do czasu 1:15 na zegarze). Do tego czasu drużyna broniąca nie ma prawa wyjśc poza strefę obronną. Karą za przekroczenie strefy będzie: slay/kick/ban.
Czyli dla tych co maja problemy z pierwszą definicją atak drużyny broniącej przed 45 sekundą (więcej niż 1:15 pokazywanym na zegarze) jest zabroniony. Za takowy atak bedzie uważany "rasz" a także wszelkiego rodzaju wypady nie mające na celu zajęcie pozycji obronnej.
3. W razie pozostania w drużynie atakującej jednej osoby istnieje możliwość opuszczenia strefy obronnej przez zawodników drużyny broniącej przed upływem limitu czasowego. Jednak atak taki musi być przeprowadzony w sposób, który zagwarantuję to, iż nadal strefa obronna będzie chroniona.
4. Jeżeli terroryści podłożą bombę cała drużyna MUSI bronić jej tak, aby CounterTerrorist nie mogli jej rozbroić.
5. Jeżeli terroryści podłożą bombę gracze CT mają BEZWZGLĘDNY OBOWIĄZEK dążyć do jej rozbrojenia. W momencie podłożenia bomby wszelkie strefy są unieważniane, czyli można "rushować".
6. Zaleca się korzystanie z komunikacji w drużynie, czyli informowania o tym gdzie się podkłada bombę, gdzie znajdują sie przeciwnicy, wzywania wsparcia itp., itd.
7. Wszelkiego rodzaju kampienie czy w druzynie atakujacej czy broniącej, które nie ma na celu przyniesienia żadnego wymiernego skutku dla drużyny jest zakazane.
8. Jeżeli gracz niosiący bombę zginie to CT ma obowiązek jej pilnowania w sposób nienaruszający pozostałych punktów.
9. Wymagane jest TP, czyli TeamPlay, a to znaczy, że gracze musza sobie nawzajem pomagać. Niedopuszczalna jest sytuacja, że ktoś odpiera atak członków drużyny przeciwnej, a w tym samym czasie obok ktoś się chowa czekając aż jego kolega z drużyny zginie.
5e) Nick gracza musi przedstawiać sensowny ciąg znaków dający sie przeczytać oraz posiadać minimum 3 znaki alfanumeryczne, np. Solid, nappy, nowik, -=]graczek[=-, |TaG|.
na
Cytat:
5e) Nick gracza musi przedstawiać sensowny ciąg znaków dający się przeczytać oraz posiadać minimum 3 znaki w tym: 2 (dwa) znaki alfanumeryczne (A-Za-z0-9) i 1 znak dowolny (za wyjatkiem ` ; & ' " #) np. Solid, nappy, nowik, -=]graczek[=-, |TaG|.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach