CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Starsi admini - new world order
Autor Wiadomość
.:Solid_Snake:.



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 952
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 20:36   Starsi admini - new world order

Jak zauwazyliscie, ostatnio w ogole nie mam czasu na nic, co zwiazane z bydzią. Czy to skargi, czy prosby, czy wyciagniecie logow. Nie mowiac juz o graniu.

Niestety - los mi ostatnio nieszczesc nie żałuje i mam taka, a nie inna sytuacje, z ktora musze sobie w domu i nie tylko poradzic. I nie nastapi to szybko - kilka miesięcy minimum - moze dłużej.

Ale dlaczego miala by bydzia na tym cierpieć? Za duzo poszlo w ten serwer pieniedzy, ale przede wszystkim serca i czasu przeróżnych osob, zeby go teraz wyłaczyc, tylko dlatego, ze ja nie mam możliwosci sie nim zająć.

Dlatego powołałem Radę starszych adminów. Nazwa, bo nazwa. Mozna by nazwać miniH@, micro-h@, z-cy h@ itd. Wybralem Starszy @ bo tak mnie naszlo. Senior @ tez moze byc. W skrocie w każdym razie S@. Bedą oni od dzisiaj pełnic funkcje takie jak ja pelnilem, tylko ze w trójkę - demokratycznie. Kazdy z nich ma swoj jeden glos, ktorym bedzie wyrazal swoje zdanie czy to w skargach czy prosbach. Decyzje bedą zapadac na zamknietym, nikomu nie dostepny forum S@, a nastepnie jeden z nich decyzje w jakiejś sprawie bedzie podawac publicznie.

Wybrani przezemnie "Seniorzy" to wg alfabetu:
-Ciasteczkowy potwór
-nowik
-teczufka

powodu, dlaczego akurat oni?
-raczej bezstronni i bezkonfliktowi
-adminowanie bez zarzutu
-wiele razy pomagali przy roznych projektach
-dlugi staż na bydzi
-umiejetnosci ktore przydadzą sie w dalszym rozwoju serwisu (linux, html, hlds itd)


Lista S@ jest zamknieta i nie da sie na nią wskoczyc. Jedyna możliwość to, gdy ktorys z S@ zrezygnuje lub straci ta funkcje, gdy ewidentie bedzie dzialał na szkode serwerów. W tą ostatnią sytuacje szczerze wątpie, ale co do rezygnacji - jak widac, rozne rzeczy sie w zyciu osobistym przytrafiaja. Jednak zadne prosby o S@ itd nic nie dadzą. Przydzial następuje odgornie.

Ja teraz sie odzsuwam w stan uśpienia - bede wpadal na forum, bede czasem i moze gral, ale narazie nic pozatym. Szczerze bym chcial zajmowac sie tak jak zajmowalem serwerem, ale poprotu nie mam fizycznych mozliwosci do tego. Dzieki za wszystko dla wszystkich, a S@ zamiast rzucac klody pod nogi, starajcie sie pomoc w owocnej i bezkonfliktowej wspołpracy.

Pozdrawiam! cU ;)
_________________
OK! I'm ready to go!

 
 
nappy



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 681
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 20:40   

Heh, czyli mi jak zwykle - zmienia sie 'szef'... i dalej musze z*********c bo komus sie kolor rangi niepodoba :)
_________________
FOXCONN P35A
INTEL Core2Duo E4400 2.2 @ 3.0, 10x300
Goodram 2x1Gb 667 @ 720 5-5-5-15
nVidia GF8800 GTS 640 513/1600 @ 675/2100

addOns: Icemat Siberia, Razer DeathAdder, Steelpad QCK
 
 
teczufka
Admin techniczny


Klan: [UnimatriX|sq]
Dodatkowy Nick: Tukachev
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 1161
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 21:06   

"Szefowie" potrafia tez obslugiwac phpBB, jesli to niewygoda ;-)
_________________
#cs.telsten.com@QuakeNet
Staraj sie korzystac z forum (PM/PW). Friends/GG to ostatecznosc. Piszac juz na GG nie pytaj czy jestem, tylko przedstaw sie i zadaj konkretne pytanie, napisz o co biega. Nie patrz na status...
Zaczynajac rozmowe od "jestes?" pokazujesz brak szacunku dla mojego czasu, a ja swoj czas cenie i poprostu nie odpowiem.
 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 21:16   

dobra decyzja solid, przynajmniej nie zostawiłeś nas sobie samym (jak gepard OB) i zdecydowałeś się przekazać część władzy osobom moim zdaniem nadającym się do tego (poza ciastkiem ;) - bo ma manie że jest pro, a wszyscy wiedzą że tak nie jest :crazy: :hahaha: żart)

mając nadzieje że ci się w życiu polepszy (po swoim przykładzie - zawsze jest dno żeby się od niego odbić i nigdy nie wolno się poddawać), zaglądaj do nas czasem posmiać się na serw.

pozdrawiam :*
_________________

 
ritarded l.



Klan: FTS
Dodatkowy Nick: VorteX^^
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1455
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 21:33   

imo tam jeszcze 007 pasuje :)
_________________
 
 
qBert



Klan: botland
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1887
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 21:43   

VorteX^^ napisał/a:
imo tam jeszcze 007 pasuje :)

Tak samo sądze, ale nie może być parzysta liczba S@ bo inaczej mogą nie dojść do ładu... Pozdro Solid!
_________________
 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 22:01   

qBert napisał/a:
VorteX^^ napisał/a:
imo tam jeszcze 007 pasuje :)

Tak samo sądze, ale nie może być parzysta liczba S@ bo inaczej mogą nie dojść do ładu... Pozdro Solid!


w sumie też o nim pomyślałem, zna serwer tak samo jak reszta S@ i się nadaje ale ... to już sprawa solida i nie mieszajmy
_________________

 
ritarded l.



Klan: FTS
Dodatkowy Nick: VorteX^^
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1455
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: Nie 16 Lip, 2006 23:15   

w sumie nowik = dzejms, jak sie nowik uprze wbrew 007 to nie dostanie kolacji :D
_________________
 
 
BABCIA



Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 495
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 17 Lip, 2006 07:00   

VorteX^^ napisał/a:
w sumie nowik = dzejms, jak sie nowik uprze wbrew 007 to nie dostanie kolacji :D

albo lanie paskiem na góły tyłek
_________________
wszyscy mówią lama, a zagraje se jakiś z okularami jak stępień !!
 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Pon 17 Lip, 2006 08:46   

Panowie S@ - byle tak dalej ... oby to nie był początkowy zapał, zobaczymy za jakiś czas. Jak narazie pozamykaliście w jedną noc wątki sprzed 3 miechów - z rezultatem na OK (przynajmniej w duuużej większości)


PS takie pytanko - jeżeli S@ będą coś nie tak, to można ich tak "kopen w dupen na otrzeźwień" ? :D
_________________

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.