CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Mapcyl
Autor Wiadomość
LiqS
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Gru, 2004 12:39   

Pomyslimy :P rozpatrzymy :mrgreen:
 
nemrod


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Gru, 2004 18:19   

ja bym sugerowal troche powiekszyc rodzine cpl'ow o de_cpl_strike bo z tego co slyszalem to jest przez wielu uwazana za najfajniejsza mapke cpl. i jestem za tym co pinwin mowi... bo jak widze dust2 po raz 174926485629450927 to juz mi sie niedobrze robi... rozumiem, ze mapka grywalna ale ile mozna... i te stare mapy to w erze HL2 to sa mocno badziewne (3 tekstury na kilku prostokatach). Powinno byc wiecej takich co by trzeba bylo sie jakos skitrac, przeczolgac, zaczaic iwyjechac jakigos kopa z dynki z polobrotu gdzies zza krzaka. takie zeby tak pokombinowac ostro. chociaz ludzie nawet na takim serwie ni potrafia pobiec w jedna stronea co dopiero cos bardziej skomplikowanego... i na fy_iceworld tez mozna grac teamplay - rasz lewa ikilku obstrawia tyly - od tego powinno sie zaczac TP bo na bardziej skomplikowanych mapach to cos nie wychodzi...
_________________
Jedzmy bo zaczynamy sciemniac :]
 
 
LiqS
[Usunięty]

Wysłany: Pią 21 Sty, 2005 12:54   

Obecny mapcykn na obu serwerach:

Kod:
de_dust2
de_cpl_strike
de_cbble
de_train
cs_militia
de_nuke
de_cpl_fire
de_dust
cs_office
de_pirenesi
de_prodigy
de_inferno
de_cpl_mill
cs_italy
de_kabul
de_sunny
de_aztec
cs_assault_upc



Myśle że narazie wystarczy tych zmian w mapach. EOT
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.