CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Nuke bez flashbuga ?
Autor Wiadomość
nowik
Webmaster



Klan: Czasami ogladam
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 1277
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 17 Wrz, 2005 18:49   

enc'us hest takze drugi fb na gornym bsie :P ale gdzie to nie powiem :D no chyba ze tam napisali ;]
_________________

 
 
domaz



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 158
Skąd: Pizdusiowo
Wysłany: Sob 17 Wrz, 2005 18:59   

jest tez na prodku d2 i trainie . zaszpanowalem co?:D :banan:
_________________

 
 
.:Solid_Snake:.



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 952
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 17 Wrz, 2005 19:01   

domaz napisał/a:
jest tez na prodku d2 i trainie . zaszpanowalem co?:D :banan:

i na cbble...

:F

Jak tak byśmy podchodzili do sprawy, to pół mapcykla by trzeba było zmienic :F

Poprostu admini niech typom wykorzystującym bugi walą slapa, a nastepnie kick'a gdy to się powtórzy.
_________________
OK! I'm ready to go!

 
 
enc'us
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 11:12   

To patrze, że ze znajomosci bugow na mapie to ja zwykla lama i :banan: jestem :x
 
Allor


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 12
Skąd: z nienacka
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 11:33   

oj coś nie zrozumieliscie wystarczy , że Wy tą mapkę ściągniecie i już buga nie będziecie odczuwqac nie zalezy to od mapy która jest na serwerze obie mapy nie "differują" ze sobą :)
_________________
Do you want to kick me just do it... Why not why why ??
 
 
.:Solid_Snake:.



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 952
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 13:42   

Allor napisał/a:
oj coś nie zrozumieliscie wystarczy , że Wy tą mapkę ściągniecie i już buga nie będziecie odczuwqac nie zalezy to od mapy która jest na serwerze obie mapy nie "differują" ze sobą :)

Allor, przybliż sprawa....

Tzn, ze jak wrzuce tą mape, to nikt juz jej nie bedzie ściągał, a nuke dalej sie bedzie normalnie odpalał, poprostu nie będą mogli bug'a zrobić?
_________________
OK! I'm ready to go!

 
 
sidney



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 256
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 13:51   

Cytat:
Tylko serwer potrzebuje załatanej mapy, każdy kto dołącza się do serwera będzie w stanie, grać na normalnym de_nuke!



tak tam pisalo :) a wiec wrzucac i gramy !
_________________

 
domaz



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 158
Skąd: Pizdusiowo
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 14:08   

dokladnie. wystarczy mapa na serwerze, clienci nie beda nic sciagac po prostu zwykla gra bez fleszbaga
_________________

 
 
.:Solid_Snake:.



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 952
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 14:13   

Jeśli tak jest, to jutro po powrocie z imprezy potestujemy ;)
_________________
OK! I'm ready to go!

 
 
MaacieK


Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 87
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2005 15:16   

Jea. No to dalem pomysla nie ? :D

Teraz w ramach wynagrodzenia PIŃĆ ZŁOTE (5zł) Jak nie to :banan: :banan: :banan: :banan:

A tak na serio to będzie git :D

Cytat:
"Tylko serwer potrzebuje załatanej mapy, każdy kto dołącza się do serwera będzie w stanie, grać na normalnym de_nuke! Tak więc turnieje i ligi mogą swobodnie użyć tej naprawionej mapy na ich serwerach, ponieważ jest ona wizualnie identyczna jak oryginalny de_nuke. Wizualnie mapa jest identyczna i nie widać żadnej różnicy, jednak flashbug pod jedną ze skrzynek na pochylni już nie jest możliwy do wykorzystania. Jeśli wrzucisz mapę do swojego folderu map nie będziesz miał i tak problemu dołączając się później do serwerów z niezmodyfikowaną mapą de_nuke."
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.