Ostatnio padła mi centralka zestawu 7.1 tej firmy. Po prostu niewiarygodne. Sprzęt zakupiłem dwa lata temu, sceptycznie napisałem do serwisu creativa by coś poradzili. Prosili by przesłać centralkę cała na ich adres z numerem awarii , zgłoszenia i klienta który mi podali. Przesłałem z myślą, ze powiedzą , no zepsuty i tyle, a tu przed chwilką przyszła paka od Creative Europe. Otwieram pakę a tam pachnąca nowością , zafoliowana nowiusieńka centralka. Uwzględnili mechaniczne rozwalenia gniazdka jako przypadek losowy i bezpłatnie wymienili część. Wyłożyłem na to 6z i 50 gr, tyle co odesłanie starej centralki Hurejjj
_________________ Life is a sorrow... it's sad, so sad...
Ostatnio zmieniony przez patterson Pon 16 Sty, 2006 12:34, w całości zmieniany 1 raz
teraz firmy jesli chodzi o uszkodzone przedmioty naprawde sie staraja.... bo przeceiz to jest normalna walka o klienta... tobie uwzglednili gwarancjie... ty powiesz o tym znajomym a oni czasami nieswiadomie moga zdecydopwac sie na produkt ich firmy przy mozliwosci wyboru kilku podobnych produktow... tak samo ty przeciez przez cale zycie nie bedziesz uzywal tych samych glosnikow i przy wymianie bedziesz abrdziej sklonny kipic creative!
przy takiej ilosci sprzatu jaka oni sprzedaja taka twoja centralka raczej nie robi roznicy i jest wliczona w koszta prdukcji i reklamy...
tak samo moja dziewczyna miala problemy z SE K300i.... jakies tak przyciski jej padly... dala tel do reklamacji i po 2 tgodniach jej przyslali tel ktory mialbyc niby naprawiony ale po kilku dniachsytuacja sie powtorzyla... znowu reklamacja no i przyslali jej nowiuski model
Na szczęscie czasy po woli się zmieniąją i firmy dostrzegają ,że Polski klient to też potencjalny nabywca nowych produktów a nie tylko śmieć który winien się kłaniać, ze ma jakiś sprzęt.
_________________ Life is a sorrow... it's sad, so sad...
bueee mi telefonu nie wymienili a juz 3 razy go oddawałem bo za kazdym razem cos sie psulo ale juz jest dobrze
a co do tego typu rzeczy to pamietam jak nam padla nagrywarka DVD staruski jakies model Lite-On-a no i oddalismy go bo byl jeszcze na gwarancji to nam odeslali zupelnie najnowszy model nagrywarki i to nadodatek dwuwartwowej nie ma to jak gwarancja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach