Klan: ^^
Dodatkowy Nick: RazeL
Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 468 Skąd: Gdynia, Warszawa
Wysłany: Czw 06 Lip, 2006 13:27
A tu macie moj troche malo uporzadkowany w przeciwienstwie do raduka ale jest i da sie grac tak jak Psc tylko wartosci komend w nim zmienialem jak mi trzeba bylo.
CFG
E tam moze ktos wrzucil z haslem ;P to fajnie moze byc
a i tutaj macie komendy dodajace troche fpsow
Kod:
gl_playermip 2 -Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_picmip 2 -Zmienia jakość tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_smokepuffs 0 -Ustala maksymalną ilość "dymków" pojawiających się po uderzeniach kul.
max_shells 0 -Ustala maksymalną ilość widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 -Zmienia jakość dymu z granatów. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy półprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 50 -Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciążenie procesora.
mp_decals 20 -Maksymalna ilość wyświetlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 -Zmniejsza jako dźwięku, jednocześnie przyspieszając działanie gry.
loadas8bit 1 -Podobnie jak "hisound" zmniejsza jakość dĄwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 -Wyłącza CD Audio.
gl_smoothmodels 0 -Wyłącza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_round_down 1 -Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 -Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 -Pokazuje niedokładności (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 -Ustala rozdzielczość tekstur.
gl_texsort "0" 128 -Wyłącza sortowanie textels.
gl_clear 0 -Zmienia jakość tekstur.
r_dynamic 1 -Włącza dynamiczne oświetlenie.
r_mirroralpha 0 -Wyłącza refleksje światła.
r_norefresh 0 -Nie odświeża konsoli oraz hud'a jeśli nie ma takiej potrzeby.
gl_round_down 3 -Mniejsza jakość tekstur.
cl_weather 0 -Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku').
max_shells -ustala maksymalną ilosc łusek leżących na ziemii (im mniej tym szybciej dziala komp)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach