Dodatkowy Nick: czlowiek z roli
Wysłany: Nie 10 Wrz, 2006 11:40 Jakie Kawały W Życiu Wyciąłem/am
Gram w piłkę ręczną,od 4 lat dochodzimy minimum do pół finałów MS Poski,z tej racji mamy badania lekarskie ( 1. EKG 2. morfologia krwi 3. badanie moczu-poziom glukozy,białka itp. )
Ad 3 odbywa się w następujący sposób. Po przebudzeniu naczczo nalezy napelnic pojemnik ( najczęściej słoik ) niewielką ilością płynu,którą zanosimy do laboratorium,gdzie jest ona badana. Gdy dotarłem do lab. i oznajmiłem ze chciałbym oddac mocz do badania,pani z recepcji poprosiła o pojemnik,więc wyjąłem z plecaka pełny słoik po ogórkach,na co zakłopotana kobiecina zaczęła się śmiać i powiedziała, "...misiu to za dużo..." ,więc odkręciłem słoik i 3/4 zawartości wypiłem...
... miny tej baby do końca życia nie zapomne,a ze śmiechu to omało co sie nie posrałem.
Opis dowcipu:
1.zrobic wieczorem lekką herbatkę ( około 1l )
2.rano napełnić słoik (koniecznie duży [muszą przeciez powiedziec ze za duzo przyniosłeś/aś] ) herbatką
3.zwrócić szczególną uwagę na czystość (brak fusów) herbatki
...
_________________ Mój Lśniący Miecz I Ma Ręka Sprawują Sąd, Dokonam Zemsty Na Mych Wrogach I Odpłacę Tym Którzy Mnie Nienawidzą... O Panie Posadź Mnie Po Prawicy Swojej I Zalicz Mnie W Poczet Swych Świętych ... kto rozlał krew człowieczą,tego krew przez człowieka zostanie rozlana
Ostatnio zmieniony przez no. 10 Pon 11 Wrz, 2006 20:26, w całości zmieniany 2 razy
Dodatkowy Nick: czlowiek z roli
Wysłany: Nie 10 Wrz, 2006 13:02 przygody w drużynie