1. sciagasz program half life logo creator.
2. robisz sobie logo w programie graficznym. (lub szukasz gotowego obrazka)
3. Otwierasz obrazek przez HLLC
4. W programie klikasz 'auto-size'.
5. Nastepnie 'Make Wad'
6. W tym momecie w katalogu w ktorym masz zainstalowany HLLC pokazał Ci sie plik loga -> 'pldecal.wad'
7. Zmien jego nazwe na 'tempdecal.wad' i podmien z juz istniejącym w katalogu "...\cstrike"
8. Gotowe !
PS. Czasami zdarza sie tak: Po kliknieciu 'Make Wad' pojawia sie okienko 'Wad creation succesful' (tak jak powinno byc ^^ ), klikasz ok i pojawia sie nastepne 'TFC WAD creation unsuccesful' i logo znika z katalogu programu. Trzeba wtedy po pierwszym okinenku skopiowac plik loga i gdzies wkleic, dopiero wtedy mozna przy drugim oknie kliknac ok. Nastepnie zmienieasz nazwe skopiowanego pliku i lecisz dalej zgodnie z instrukcja
Aby tego uniknąć wystarczy ODZNACZYĆ opcję TEAM FORTRESS
SPOSÓB 2:
Jezeli chcielibyście chcieli porcje 'gotowcow' to ściągnijcie program 'ESSpray'
Zawiera on pełno właśnie takich pliczków, podzielonych tematycznie w katalogach.
Przy pierwszym odpaleniu programu, podajecie ścieżke CS-a, gdy to zdobicie bedziecie juz mogli przegladac obrazki. 2-krotne klikniecie na logo spowoduje jego samoczynna instalacje , wiec nie musicie sie o nic martwić (kopiowac itp ). Mozna rowniez dodawać własne tematy a w nich swoje obrazki.
Stąd mozna go ściągnąć: ESSpray2 (15 mb)
SPOSÓB 3:
Wejdzcie na stronke http://counter-strike.pl/poradniki/?poradnik=p01
Jak widzicie po adresie poradnik pochodzi ze stronki www.counter-strike.pl, i jest on autorstwa 'OLO'.
Znajdziecie tam dokładny opis robienia sprayow za pomocą pakietu 'Half-Life SDK' jak rowniez wszystkie potrzebne linki.
SPOSÓB 4:
Pierwsze co to należy ściągnąć program to konwersji zwykłej .bmp na plik .wad, który jest akceptowalny przez CS'a. Można go ściągnąć ze strony http://telefragged.com/wally/
Ogólnie chodzi o to, że tworzysz swój obrazek, wrzucasz go do wallego, on to konwertuje, a następnie wrzucasz go do swojego katalogu z CS'em. I już.
Używajac jakiegokolwiek painta, zdaje się że nawet może być wally, tworzysz swój obrazek.
Rozmiar obrazka musi być wielokrotnościa liczby 16, czyli wysokość lub szerokość musi przyjąć którąś z tych wartośći: 16, 32 , 48, 64, 80, 96, 112.... Problem polega na tym, że obrazek nie może mieć więcej niż 15 kB, oraz wysokość * szerokość nie może mieć więcej niż 10752.
Dobra, więc narysowałeś obrazek, teraz go zapisz jako .bmp. Uruchom Wallego i otwórz obrazek, klikając na: Wizard->HL Color Decal.
Pojawi się okno:
Tak naprawde to w wersji 1.6 nie ma znaczenia jakie opcje się wybierze typu HL folder, czy modyfication. To można pominąć. Zaznacz opcję File on hard drive i wpisz, lub podaj ścieżkę do swojego loga. Kliknij OK. Jeżeli plik został dobrze stworzony, ma odpowiedni rozmiar i wielkość to zostanie przetworzony do postaci .wad i zostanie otwarte okienko z tym właśnie plikiem.
Teraz wystarczy zapisać pliczek na dysku pod nazwą tempdecal.wad, i przeżucić do katalogu:
(Ta instrukcja jest autorstwa 'Zol_Tar' i pochodzi ze stronki www.ldrk.com )
By zrobić przezroczysne tło, jako podkład tekstury uzywaj koloru, ktory widzisz ponizej.
UWAGA
Nie wchodz do opcji w grze, jednak jezeli bedziesz musiał to wtedy logo podmieni Ci sie na standartowe i musisz robic podmianke pliku 'tempdecal.wad' jeszcze raz. Jednak żeby tego uniknąć plik tempdecal.wad ustawcie na 'Tylko do odczytu'.
_________________ I'll move to Paris, shoot some heroin and f*ck with the stars.
#cs.telsten.com @ QuakeNet
Ostatnio zmieniony przez nowik Wto 09 Sty, 2007 18:36, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach