CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: teczufka
Śro 30 Sty, 2008 00:23
propozycja dodania de_aztec_2008

czy de_aztec_2008 powinno dolaczyc do mc?
tak
55%
 55%  [ 11 ]
nie
45%
 45%  [ 9 ]
Głosowań: 20
Wszystkich Głosów: 20

Autor Wiadomość
w0mbat



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 316
Skąd: grudziądz wieś
Wysłany: Pon 28 Sty, 2008 17:08   

tak. chociaż watpioe zeby ktos na nia votowal
 
 
psychic



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1028
Skąd: Kłodzko/Wrocław
Wysłany: Pon 28 Sty, 2008 17:45   

na nie;]
_________________
''A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych, przez tych, którzy nie słyszeli muzyki. " F. Nietzshe.
 
 
-I.G.L.A.X.-



Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 116
Wysłany: Pon 28 Sty, 2008 17:59   

nie ,
nie podoba mi sie... terro bez szans.
_________________

 
domeztoz



Klan: mam cały na hdd
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 803
Skąd: Barciany
Wysłany: Pon 28 Sty, 2008 23:04   

dobra przyznam sie... wlazlem na fpsbanana i wybralem pierwsza lepsza mape... bo juz mam dos grania 8 tych samych map... proponuje usunac ten temat lub przerobic go na 'propozycje dodania de_cpl_strike' a jezeli nie to niech ktos skleci jutro nowa ankiete sam.
_________________








http://www.youtube.com/wa...Y_NQZyBc3g&NR=1
 
 
qBert



Klan: botland
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1888
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 01:41   

jak zwykle na nie i jak zwykle podkreślam że gramy więcej jak 8 map :D
_________________
 
 
Sinecod
Admin :: bydzia {3} FUN



Klan: Klaco?
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 524
Skąd: Vietnam
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 08:29   

no ba graamy te 8 .... dust, dust2, nuke, inferno, aztec, sunny, office ,cpl_mill, cblle ... czyli nuda, nuda, nuda, nuda,nuda, jeszcze mi sie nie nudzi :) ,nuda, fajna :) , dobra :]
nie uwazacie ze za duzo tej nudy?
_________________

 
 
qBert



Klan: botland
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1888
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 14:58   

no chyba zapomniałeś że jesteśmy dręczeni kabulem przez graczy bez przerwy. Prodek też pojawia się często. Nie przesadzajcie już, bo botmap ludzie zwyczajnie grać nie chcą... Wracam do domu po uczelni i mam grać przez 2h jakieś gówno żeby wreszcie doczekać się jednej dobrej mapy? Moje niedoczekanie...
_________________
 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 15:06   

mała podpowiedz Qubi > o gustach nie rozmawiamy :)
jest dużo ludzi co nie lubi standardów i jakoś oni nie narzekają tyle co ty :P będzie to co się da zrobić AR, nie ma bugów i co się ludziom podoba :P
_________________

Ostatnio zmieniony przez WEGier Wto 29 Sty, 2008 15:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
qBert



Klan: botland
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 1888
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 15:14   

WEGier napisał/a:
jest dużo ludzi co nie lubi standardów

bo nie potrafią grać...

Nie jestem wielkim pro karaczem ale umiem grać na tyle żeby widzieć które mapy to syf a co jest dobre. Kiedyś też byłem za dodawaniem map... Może i wy kiedyś zrozumiecie. Dla mnie mapa może mieć jednokolorowe tekstury i nie przedstawiać NIC, pod warunkiem że będzie dobra, równa, ciekawa. Z nie standardów cpl_mill jest bardzo fajny...

Do tej wyliczanki jeszcze dodaj traina który jest często!
_________________
 
 
w0mbat



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 316
Skąd: grudziądz wieś
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008 17:24   

qBert napisał/a:
WEGier napisał/a:
jest dużo ludzi co nie lubi standardów

bo nie potrafią grać...
i to mowi admin :[
dla wielu cs to poprostu gra 4fun a nie sikllowanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.