CS bydzia :: www.cs.telsten.com Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Antyrasz @ bydzia {1}
Autor Wiadomość
.:Solid_Snake:.



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 952
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 00:18   Antyrasz @ bydzia {1}

Od dnia 20 kwietnia 2006 roku, godziny 00:00 wprowadzamy nowy dodatek na serwer. Nie mało istotny zresztą.

Antyrasz.

Strefy są odwzorowane w 99,9% i jedyne co, to mogą sie różnić dosłownie pikselami.

Delay, czyli opóżnienie, ustawione jest na 1 sec, czyli ktoś, kto przekroczy strefe przez jedną sekunde może w niej być po czym kill. Nie jest to minus, bo reakcja admina w przypadku raszu wynosi o wiele wiele więcej czasu, a dzięki temu ktoś, kto przypadkowo, np. podczas chaotycznego strafe'owania przy unikaniu strzałów "wdepnie" w strefe, to nie zginie odrazu.

Jakie są plusy?
+Cały nocny mapcykl (oprócz de_kabul) jest dodany do AR, czyli gdy w nocy nie ma admina, gracze uczciwi mogą grać zgodnie z regulaminem nawet o 5 rano i nikt im w tym nie przeszkodzi.
+Admini nie muszą obserwować każdego osobno. Nie ma sytuacji, że ktoś zaraszuje, admin tego nie zauważy i potem ktoś bedzie miał do @ pretensje.
+Admini mogą grać pod fake'ami gdyż teraz nie muszą tak szybko reagować na raszera. Zrobi to za nich AR.

Są tez niestety minusy, ale całe szczęście tylko jeden
-przy nożówce na początku rundy też obowiązują strefy

Jednak postaramy się nawet to zmienić zeby działało ok.

Antyrasz nie służy do zmniejszenia znaczenia adminów na serwie, a do tego, aby im pomagać, gdyż admin nie bot tylko człowiek, każdego raszera nie ogarnie, tymbardziej gdy samemu znajduje się w środku walki. AR natomiast jest bezlitościwy. Jednak na mapach, których jeszcze nie dodaliśmy do AR, admini muszą być tak samo czujni na raszerów jak dotychczas.

Obecnie przez AR obsługiwane są następujące mapy.
Kod:
de_aztec
de_cbble
de_dust
de_dust2
de_inferno
de_kabul
de_nuke
de_prodigy
de_sunny
de_train


Kolejne mapy z dziennego MC bedą dodawane stopniowo, w zależności jak teczufka i ja będziemy mieli czas. Postaramy się to uczynić w miarę szybko. Na pierwszy ogień pójdzie de_kabul, aby nocny MC był kompletny. (Update: Kabul już dodany)

Gdybyście znaleźli jakieś błedy w funkcjonowaniu AR to piszcie tutaj. Przykładowy błąd, to np. to, że zabija w miejscu w którym zupełnie nie powinno kill'ować. Piszcie je odrazu jak tylko zauważycie, gdyż to bardzo ważne - takie zgłoszenia będą odrazu sprawdzane i poprawiane.

Wielkie dzięki dla teczufki za stworzenie stref i słuchanie oraz spełnianie moich upierdliwych życzeń, aby strefe przesunąć np. o 2 piksele :D To jemu głównie zawdzięczacie AR :) Ja tam tylko nadzorowałem i zrzędziłem, aby fuszery nie było :D
_________________
OK! I'm ready to go!

 
 
ritarded l.



Klan: FTS
Dodatkowy Nick: VorteX^^
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1455
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 00:38   

gratulacje. a jednak nie piles na umor przez ostatni miesiac :D
_________________
 
 
Rider



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 286
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 05:33   

I bardzo fajnie że to już sie pojawiło, powinno teraz być o wiele mniej raszerów ;)
_________________
- Jakie założenie masz??
- Proste !! Walczyć i wygywać !!
 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 07:31   

nareście !! DZIĘ KU JEMY :wstydniś:
_________________

 
bbl`



Klan: srogo
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 824
Skąd: ~chinatown
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 11:03   

Tylko na nocny mapcyl ?
_________________
PHOTOSHOP ALBUM

 
 
WEGier



Klan: na drzewie :)
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 1310
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 11:29   

bbl` napisał/a:
Tylko na nocny mapcyl ?


nie no :0o: chyba non stop (mam nadzieje) :chytrus:
_________________

 
teczufka
Admin techniczny


Klan: [UnimatriX|sq]
Dodatkowy Nick: Tukachev
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 1161
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 15:54   

Dziala caly czas tylko 7/15 map ma wykonane strefy a jest przy nich sporo pracy, trzeba uwzglednic rozne punkty ale dosc teorii, bedzie czas to wykonamy reszte stref map.
_________________
#cs.telsten.com@QuakeNet
Staraj sie korzystac z forum (PM/PW). Friends/GG to ostatecznosc. Piszac juz na GG nie pytaj czy jestem, tylko przedstaw sie i zadaj konkretne pytanie, napisz o co biega. Nie patrz na status...
Zaczynajac rozmowe od "jestes?" pokazujesz brak szacunku dla mojego czasu, a ja swoj czas cenie i poprostu nie odpowiem.
 
 
bbl`



Klan: srogo
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 824
Skąd: ~chinatown
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 16:01   

A jak to sie robi dokladniej, moglbym wam pomoc . ;)
_________________
PHOTOSHOP ALBUM

 
 
oLKa



Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 18:49   

Fajna sprawa... nie bedzie teraz tylu problemow.
_________________
oLKa
 
 
i.S.b



Dodatkowy Nick: IrYs
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 562
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2006 19:49   

Yeeaaahhhh :mrgreen:
Nareszcie nie będzie textów typu " ja nie raszowałem !! " ;] Albo "Admin nie zna stref, i kickuje, bo go zabiłem, żal" ->> spox pomysł :faja:
_________________
Cechuje Nas Pojęcie, Którego Wy Nie Znacie - Dzisiaj Wrogu Wczoraj Bracie ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo.